Pri iskanju najboljšega imena za vašo domeno blagovne znamke ali podjetja, se je potrebo postaviti v vlogo potencialnega obiskovalca vaše spletne strani. Katere vrste imen domen, povezanih z vašo nišo, si je najlažje zapomniti ali vtipkati? Katera imena izstopajo po izvirnosti in natančni zastopanosti blagovne znamke, ki jo ponuja spletna stran? Upoštevajte najpomembnejše lastnosti vaše blagovne znamke in sporočilo, ki ga prenaša, in poiščite stavke, besede in ključne besede, ki bi lahko pomagale pri izražanju teh idej.
Kljub temu, da ključne besede lahko pomagajo pri iskanju vaše domene, naj bo njihova uporaba zmerna. Nepozabljive spletne strani imajo običajno kratka, udarna imena, dolga od 6 do 14 znakov, katera si jih je enostavno zapomniti in vtipkati v spletni brskalnik.
Prepoznavnost blagovne znamke se širi na različne načine, celo z načinom od ust do ust. Strokovnjaki za domene priporočajo izbiro imena, ki ga je enostavno izgovoriti in vtipkati. To pomeni, da se je potreba izogibati imen, ki vsebujejo številke, vezaje ali druge posebne znake, zaradi katerih jih je težko izgovoriti in si jih zapomniti. Če vaše podjetje ali blagovna znamka ima dolgo ime, razmislite o uporabi začetnic, morda v kombinaciji z eno samo ustrezno ključno besedo.
Preverite razpoložljivost domenske končnice
Danes je na voljo veliko novih domenskih končnic, od izvirnih .com, .net in .org vse do nišnih.
Vedno priporočamo izbiro domenske končnice .com.
Žal je registrirano veliko število domen in je velika verjetnost, da je vaše želeno ime že zasedeno z domensko končnico, katero si želite. Če na primer ime z .com ni na voljo, bi morda morali poizkusiti še z drugimi opcijami, kot .eu ali .biz ali celo domensko končnico države, na katero ciljate (na primer .si za Slovenijo) . Če nobena od navedenih ni razpoložljiva, predlagamo, da poiskusite z drugim imenom.
Vemo, da je izziv določiti najboljše ime za vašo domeno, saj je veliko že registriranih domen, vendar je vredno vztrajati in izbrati nekaj, kar dobro predstavlja vas in vašo vizijo.